miercuri, 23 iunie 2010

Ce inseamna mai mult pentru tine?



Ce inseamna mai mult pentru tine?
Bani? Sanatatea? Sufletul? Iubirea? Ce cred alti despre tine? Cum esti educat?
Bunul simt? Cum te imbraci? Ce conduci? Ce bijuteri porti? Unde stai? Si lista e mare...
Nu conteaza banii, sanatatea...eh fumezi langa mine, fumam impreuna, ne-o distrugem impreuna, sufletul...nu am nevoie de el, pastreaza-l, fa ce vrei cu el, e al tau...iubire, simti ce vrei, simti ceea ce simti...ce cred altii despre tine...chiar nu imi pasa, eu te cunosc si stiu cum esti defapt, educatie...ce conteaza? bunul simt, e acolo undeva...cum te imbraci, nu imi pasa, ce conduci, niciatat, bijuteri? Yeah
Unde stai? Vino la mine....
Iar eu... iar plec ....astept ....dar ce dracu astept ..o intrebare la care numai eu pot raspunde ...intrun fel mi-sa luat sa tot plec si sa revin ....a-si vrea sa renunt ...sa plec sa nu mai vin ...vreau sa plutesc pe mare....