vineri, 4 martie 2011

Cel mai folosit cuvant.





Dimineata...
CACAT...
Unde e pachetul de tigari?...A aici era ^:)^ CACAT, trebuie sa fac curat sub pat, poate mai gasc si altul...
Foc?! O bricheta? E goala! CACAT Chibrituri? Desfac cutia de chibrituri, ultimul bat e ars... CACAT, caut sub pat...Da! stiam ca mai am o rezerva aici!...
FUM...
Scrumiera? CACAT. Unde e scrumiera? A da aici era!
Ultimul fum...ii fac cruce si il tin in piept. CACAT, s-a terminat!
Ceasu'...CACAT am intarziat!
Ma imbrac, tricou agatat...CACAT!
Unde-s castile? MP4-ul? A pe birou...CACAT, iar sunt incurcate!
Ies din casa...CACAT am pierdut autobuzul.
Ajung la scoala...CACAT, absenta.
Pauza...CACAT e prea scurta, n-am timp...
Ora...CACAT, iar am intarziat....
Se termina orele, CACAT iar m-a stropit ala cu zapada (apa sau namol) pe pantaloni, Futu-i LOGANU' ma-sii!
CACAT am pierdut autobuzul.
CACAT ninge (ploua)...
Acasa...CACAT teme...
Somn...CACAT suna telefonul...era alarma de dimineata...CACAT