duminică, 18 octombrie 2009

Despre mine...



Cot-co-daaac, numele meu este Gaina Sedata, am un penaj foarte fin si roscat, o creasta rosie in varful capului si niste ochi deplasati de o parte si de alta a capului, sunt in cautare de cocos ma puteti gasi la id-ul gaina_gainuselor. Pentru un detaliu fizic va arat cateva poze cu mine.


In fine sa revenim la normal...nu spun cum arat ca nu suntem pe site-uri de matrimoniale, tot ceea ce scriu este din lipsa de ocupatie, am anumite pasiuni (desenul muzica arhitectura pshihologia) am mai spus asta la "Domeni de interes".
Urasc cocalarii, manelele, piTZipoancele, cocalari.com este un site potrivit pentru ei...astia sunt oamenii care apartin Romaniei, urasc Romania...tarile mele preferate sunt Brazilia si Marea Britanie.

Fericirea mea a durat doar 3 zile...o fi fost fericire? Sau am orbit mental? [ceea ce e foarte probabil in cazul meu, cred] Aceasta intrebare isi va gasi raspunsul in timp...