sâmbătă, 24 octombrie 2009

O zi...

DA! Sambata dimineata(ora 11:30), arunc cu telecomanda prin camera, cand am aprins televizorul, (Prima Gresala) la TV era Hannah Montannah:-&.
Genial! Nici ca se putea mai bine:|
In fine... vine mama "FA CURAT IN CAMERA UITE CE E AICI:O:O, HARTI, POSTERE, PAHARE, STICLE CU APA, CU SUC. CE SCRIE IN HARTIILE ASTEA? I-A SA VAD...(se uita ea)...Eu: Lasa-ma sa dooorm(:| si lasa hartiile alea acolo (erau versuri despre Romania:-&, sa nu mai spun ca erau pline de injuraturi la aceasta adresa) in fine...am facut eu curat in camera, am bagat hartiile sub saltea:> intr-o "perfecta" ordine apoi m-am imbracat si am plecat. Revin acasa pe la 18:30 (am avut telefonul pe silent) asa ca m-am trezit cu 12 apeluri (o mare parte de la o persoana disperata) am mancat si la 19:00 am plecat in centru la concert (lipsa de ocupatie) a fost marfa au cantat Vama Veche:) m-am intalnit cu doua persoana pe care nu vroiam sa le vad, tot centrul era plin de cocalari si "smecheri" :-&. Am ajuns acasa pe la 22:30, am intrat pe mess (o alta gresala) M-au bombardat cu mass-uri si buzz-uri cu: "Ai fost la concert? Ti-a placut? O sa mai vi data viitoare? Cu cine ai fost?" [FUCK] a fost super, daca ignor: cocalarii, pitipoancele, chiciurile ce se vindeau, orasul unde se tinea concertul [Pitesti] si daca ignor tara mea de provenienta [Romania]


Multumesc!:)